בתחילת הפרויקט מול 'מחסני הנמל', קבענו יחד את עיקרי המסרים והתדמית שאנו רוצים ליצור אל מול לקוחות החברה – 'מחסני הנמל' מובילה את דעת הקהל וקובעת טרנדים בעולם עיצוב הבית.
בדיגיטל
בנינו אתר מכירה חדשני בהתאמה מלאה לכלל הפלטפורמות, וכללנו בו פיצ'רים שנועדו לדמות את הרכישה בחנויות עצמן – סיור וירטואלי, אפשרות לבחירת בדים לספות וכורסאות, מערכת תיאום פגישות בסניפים, ועוד שלל הפתעות שמעניקות חווית רכישה משודרגת ועדכנית. בנוסף, האתר חובר למערכת CRM של הלקוח כדי לאפשר מעקב וניהול טוב יותר.
בסושיאל
לקחנו על עצמנו ניהול מלא של הפעילות בסושיאל, ויצרנו תכנית מסודרת להגברת החשיפה למותג. במקביל יצרנו קמפיינים פרסומיים ממומנים, שיתפנו פעולה עם מספר מובילי דעת קהל והצלחנו להשיג תוצאות מעולות. כמובן, גם ערוצי הסושיאל חוברו למערכת ה-CRM של הלקוח.
השורה התחתונה
זמן קצר הצלחנו לייצר מערך שיווקי שעובד ומביא תוצאות – החל מאלפי העוקבים שהגיעו לאחר שנחשפו לפעילות האורגנית והממומנת, דרך מילות המפתח שהשגנו עבורו בקידום במנוע החיפוש של Google, וכלה בחיבור למערכת CRM שהפכה את נושא ניהול הלידים לקל ונוח מתמיד.